Drömmar som förverkligas

Japp, som Linda skrev har jag fyllt 30 år och hela födelsedagsveckan blev ett himla spektakel. Det hela började hemma i lägenheten i Blackeberg på min födelsedag där familj och släkt kom för att fira och överlämna en väldigt speciell present från hela gänget.
 
Låt mig backa bandet 4 år
Ni som följt mig sedan dess minns kanske när jag år 2013 tävlade om en plats på Fjällräven Polar 2014? Ett slädhundsäventyr i norra Sverige där man fick lära sig navigera ett hundspann genom fjällvärlden. Bara vinnaren fick delta, jag slutade tvåa i tävlingen och missde därför äventyret med en hårsmån. Det är en av mina största besvikelser! Såhär såg mitt tävlingsbidrag ut:
 
 
Drömmen blir verklighet
Men nu ska jag få uppleva ett liknand äventyr. I 30-års present fick jag nämligen en resa till Kiruna där jag ska få läta mig köra hundspann och ge mig ut på 2-dagars tur tillsammans med Niklas. Så spännande!
 
Halloweenfest som grädde på moset
...men det var ju inte slut där. I lördags hade jag nämligen bjudit in till en halloweenfest på en lokal i gamla stan i Stockholm. Nästa 50 vänner kom och festade loss i de mest omöjliga och omöjliga utklädnader. Den här veckan känner jag mig rätt slut som artist men i hjärtat ömmar av värme och kärlek för alla som varit med och firat ❤️



Kommentarer

Grattis Jenny! Så kul att få en så fin present från din familj. Önskar dig och Niklas en trevlig upplevelse! Oavsett om det blir med lånehundar eller kanske familjens. Om du har några frågor om det så har jag en hundvän i Norge som gjort 30 milsresa med hundspann där uppe. Kramar!

Grattis! Bästa tänkbara present till dig tror jag - och vilket härligt äventyr för dig och Niklas!
Kram
Birgitta

Svar: Tack Birgitta <3 /Jenny
Jenny & Linda Widebeck


Kom ihåg






Trackback